W nowym evencie z losującym kołem, po uzbieraniu 100 karminowych kryształów - można je wymienić na skrzynkę ze skórką zamku lub animacją Marszu. Mamy na to czas do resetu z piątku na sobotę. Jeśli  nie mamy w swoich zasobach 5 skórek o jakości S, a mamy odpowiednia ilość kamyków, to warto rozważyć taką wymianę - może ona dać nam dodatkowe bonusy do formacji.

Zawsze gdy już miałem możliwość wyboru skórki to trudno było zdecydować mi się na jakiś wybór. Przeglądnijcie poniższą tabelę a może łatwiej będzie podjąć decyzję. Istotne są premie dla skórki, które są przyznawane za:

  • wbicie skórki na kolejny poziom oznaczany liczbą gwiazdek (od 1 - 4;  trzeba kupić fioletowe kamienie      ),
  • a także każda skórka może zostać rozwinięta o kolejny poziom - maksymalnie skórka SS może osiągnąć - 5 Lv - każdy poziom jest dodawany automatycznie za każdą posiadaną skórkę. Posiadanie 5 skórek SS = wbicie najwyższego Lv 5.
Skórka Wartość Rodzaj Bonusy, Pasywne Bonusy: Aktywne na lv.5
"Cicha modlitwa" ( na stale), S Zamek
  • Tempo wznoszenia budowli 5%, 
  • Schronisko +100 000
  • Atak kawalerii +15% (lv. 4*)
  • Atak kawalerzysty+16,5
  • Zdrowie kawalerzysty +16,5
  • Atak związany z zapałem +13,2
"Królewska chwała" (na stałe), S Zamek
  • Redukcja ataku włóczników +5%,
  • Limit szpitala 5 000
  • Atak piechurów +15 (lv. 4*)
  • Redukcja ataku wrogich włóczników 16,5
  • Atak piechurów +23
  • Obrona piechurów +21,5
"Miasto osądu" (na stałe), S Zamek
  • Limit szpitala +10000,
  • Atak oblężenia wroga obniżony 10%
  • Atak łuczników +15 (lv 4*)
  • Całkowita obrona +10,2
  • Całkowite zdrowie +2,6
  • Całkowity atak +7,6
  • Atak łuczników +15
"Świetlista latarnia" (na stałe), S Zamek
  • Rozmiar armii +5000;
  • Atak włócznika +15% (lv. 4*)
  • Całkowita obrona +7,6
  • Atak kawalerzysty +23
  • Atak włócznika +16,5
"Starożytna stolica" (na stałe), S Zamek
  • Całkowite zdrowi +10;
  • Atak włócznika +15% (lv. 4*)
  • Tempo szkolenia +5%
  • Liczba dla pojedynczego szkolenia +5000
  • Limit szpitala +11 500
  • Całkowita obrona +2,6
  • Całkowite zdrowie +2,6
"Włócznia Sol" (na stałe), S Zamek
  • Limit prezentów +50;
  • Pojemność fortyfikacji +30 000
  • Atak piechurów +15% (lv. 4*)
  • Redukcja obrony wrogiej kawalerii -16,5
  • Całkowity atak +10,2
  • Tempo budowy fortyfikacji +20
  • Całkowita obrona +2,6
"Tęcza ponad chmurami" (na stale), S Zamek
  • Całkowita obrona +8%
  • Atak włócznika: +15 (lv. 4*)
  • Atak włócznika +23
  • Zdrowie włócznika +23
  • Atak związany z zapałem +7
„Róża Wysogrodu" (na stałe), A Zamek Szpital,
Schronisko,
Atak Włóczników +2,5%
 
"Bliźniacze filary" (na stałe), A Zamek Posiłki,
Fortyfikacje
 
"Wielki donżon" (na stałe), A Zamek AS,
Limit Posiłków,
Atak Piechoty +2,5%
 
„Forteca piekielna" (na stałe), A Zamek Zdrowie +10%  
„Dom sokoła" (na stałe), A Zamek Atak Łuczników +10%, 
Budowa fortyfikacji
 
„Karmazynowy fort" (na stale), A Zamek Limit szpitala,
Pojemność schroniska,
Atak Konnicy +2,5%
 
„Fort wydmowy" (na stałe), A Zamek Limit posiłków,
Tempo wznoszenia budowli,
Atak Kawalerii. 2,5%
 
„Atrapa kopalni diamentów" (na stałe), A Zamek Limit posiłków,
Czas przyspieszenia +10 min
 
„Wysoka twierdza" (na stałe), A Zamek Limit szpitala 5000  
„Atrapa mennicy" (na stałe), A Zamek Produkcja złota +10%;
Atak piechurów 2,5%
 
„Cień Valyrii" (na stale), A Zamek Wielkość najazdu 10 000;
Limit posiłków 10 000;
Atak z zapałem 4%
 
„Różany fort" (na stałe), A Zamek Liczba do szkolenia 3000;
Atak piechurów 2,5%
 
„Honor Riverrun" (na stałe), A Zamek Limit szpitala 5000;
Redukcja ataku piechoty 5%
 
„Sosna z Północy" (na stałe), A Zamek Limit szpitala 5 000;
Pojemność schroniska 100 000;
Atak kawalerzysty 2,5%
 
„Forteca Burzy (na stałe), A Zamek Redukcja ataku wrogich włóczników 5%;
Limit szpitala 5 000
 
75 x 1000 diamentów,    Inne    
15 x epicki żeton bazowy,   Inne    
"Honorowe światło" (na stałe),   Inne    
„Erudycja" (na stale), S Animacja Marszu
  • Pojemność szpitala +5000
  • Redukcja ataku kawalerii - 5%
  • Atak kawalerzysty +5%
  • Atak włócznika +15%
  • Tempo marszu +10
„Gniew smoka" (na stale), S Animacja Marszu
  • Limit posiłków 5000;
  • Pojemność schroniska 50 000
  • Atak kawalerzysty +5%
  • Atak włócznika +15%
  • Tempo marszu +10
„Herold ognia" (na stale). S Animacja Marszu
  • Limit szpitala 5 000;
  • Redukcja ataku wrogiej piechoty 5%
  • Atak piechurów +5%
  • Atak kawalerzystów +15%
  • Tempo marszu +10
„Wędrowna pieśń" (na stałe), S Animacja Marszu
  • Limit szpitala 5 000;
  • Redukcja ataku wrogich włóczników  5%
  • Atak włócznika+5%
  • Atak piechurów+15%
  • Tempo marszu +10
„Elita królestwa" (na stale), S Animacja Marszu
  • Premia do odzyskiwania motywacji 10%;
  • Całkowita obrona 5%
  • Obrażenia ekspedycji wzrosły +20%
  • Limit motywacji +400
  • Tempo marszu 20%
„Wspaniałe światło" (na stale), S Animacja Marszu
  • Redukcja ataku wrogich włóczników 5%;
  • Pojemność schroniska 50 000
  • Atak włócznika +15%
  • Obrona związana z zapałem +7
  • Tempo marszu +10
„Taniec kwiatów" (na stałe), S Animacja Marszu
  • Limit prezentów przymierza +50;
  • Pojemność schroniska 50 000
  • Zdolność załadunkowa +10%
  • Tempo gromadzenia zasobów +15%
  • Procent odzyskiwania wytrwałości 10%
„Mroźna burza" (na stałe) S Animacja Marszu
  • Limit szpitala +5 000;
  • Maksymalna obrona +50 000
 
  • Atak piechurów+15%
  • Obrona związana z zapałem +7
  • Tempo marszu +10
„Taniec płatków śniegu" (na stałe). S Animacja Marszu
  • Redukcja ataku wrogiej piechoty 5%;
  • Pojemność schroniska 50 000
  • Atak piechurów+15%
  • Obrona związana z zapałem +7
  • Tempo marszu +10
         

Komentarze obsługiwane przez CComment