Skile - wzmacniają umiejętności smoka. W GOT jest kilkanaście różnych skili i aby je uzyskać - zwłaszcza te naprawdę skuteczne - trzeba się nieźle natrudzić, lub zainwestować trochę kasy... Jeśli chcemy zdobyć przydatne skile bez inwestowania, trzeba się przygotować na wielomiesięczne zbierani "puzzli", które później można wymienić na interesujący skil. Większość skili "kosztuje 300 puzzli (najdroższe 500). Jeśli już uzbieramy odpowiednią ilość warto wiedzieć na co je wymienić, aby jak najbardziej wzmocnić siłę ataku swoich oddziałów.

  1. Zbieranie puzzli - co miesiąc jest wydarzenie w trakcie którego można zdobyć czerwone bursztyny, które następnie pozwalają nam wykonać losowanie na kole. Losowanie na ogół daje kiepskie wyniki dlatego zbieraj co najmniej 55 bursztynów - wtedy po losowaniu otrzymasz dodatkowe +40 kawałków puzzli. Gdybym to wiedział 4 lata temu jak zaczynałem grać w GOT - miałbym pewnie 1 lub 2 skile więcej... ale mi nikt o tym nie powiedział więc losowałem w trakcie każdego wydarzenia

 

Skile pierwszego wyboru niezależne od formacji

Wybieraj w kolejności:   Posiłki  /  Zmiana trasy  /  Rozwścieczenie  /  Budowa Armii (dla RL)  / inne ...

Moja propozycja: Pierwsze trzy Skile to skile pierwszego wyboru - niezależnie jaką formacją się gra. Czwarty skil daje dodatkowy rozmiar armii podczas najazdów więc to skil dla liderów rajdów. Pozostałe skile należy uzupełnić w zależności od formacji jaką grasz

Posiłki
Posiłki
Atrybuty oddziału - podstawowe:
  1. Całkowita obrona: Obrona oddziału +2,30%. 
  2. Obrona Obrona armii +2,30% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 54,00%) 
  3. Posiłki: Czasowo zwiększa liczbę twoich oddziałów o 1,00 % po rozpoczęciu bitwy. (Kumuluje się do 6 000 oddziałów) 

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, limit ekspedycji dla towarzyszących mu oddziałów zostaje zwiększony o 5000%.

 
Atrybuty oddziału - maksymalne:
  1. Całkowita obrona: Obrona oddziału +18%. 
  2. Obrona Obrona armii +18% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 54,00%) 
  3. Posiłki: Czasowo zwiększa liczbę twoich oddziałów o 10% po rozpoczęciu bitwy. (Kumuluje się do 60 000 oddziałów) 

Dla Kogo: Skil pierwszego wyboru. Każdy kto gra trochę dłużej w GoT, wie, że AS (army size) jest jednym z najważnieszych parametrów o które trzeba zadbać. Dlatego skil ten powszechnie uważa się za najlepszy w całej galerii skili.

Zmiana trasy
Zmiana trasy
Atrybuty oddziału - podstawowe:
  1. Całkowity atak: Atak oddziału +1,50%. 
  2. Atak:Atak armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 36,00%) 
  3. Zmiana trasy: Zmienia trasę dla 0,50% oddziałów wroga i oddala ich od pola bitwy w trakcie walki. Żołnierze zmierzający w inną stronę nie wezmą udziału w schwytaniu wrogiego lorda. (W trakcie najazdu efekt zmiany trasy można kumulować maks. 15 razy). 

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, po każdym 5 zwykłym ataku wykonanym przez oddziały towarzyszące temu smoku jest 20% szans na zmianę trasy dla 0,3% aktualnie wybranych oddziałów (zawrócone oddziały wrócą do Koszar, Maks, 10% wystawionych oddziałów można zawrócić).

 
Atrybuty oddziału - maksymalne:
  1. Całkowity atak: Atak oddziału +12%. 
  2. Atak:Atak armii +12% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 36,00%) 
  3. Zmiana trasy: Zmienia trasę dla 10% oddziałów wroga i oddala ich od pola bitwy w trakcie walki. Żołnierze zmierzający w inną stronę nie wezmą udziału w schwytaniu wrogiego lorda. (W trakcie najazdu efekt zmiany trasy można kumulować maks. 15 razy).

Dla Kogo: Skil drugiego wyboru

Rozwścieczenie
Rozwścieczenie

Atrybuty oddziału - podstawowe:

  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +1,50%. 
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%).
  3. Umiejętność smoka: Rozwścieczenie: W bitwie, za każde 10% naszych straconych żołnierzy, efekt wściekłości zwiększa wszystkie obrażenia o 0,50% (z limitem kumulacji na poziomie 15,00%)

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością zostanie wystawiony, a oddział otrzymuje obrażenia od umiejętności, istnieje 30% szans na zwiększenie całkowitego ataku o 80% na 5 sek. Efekt ten może się kumulować.

 
Atrybuty oddziału - maksymalne:
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +12%. 
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +12% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). 
  3. Umiejętność smoka: Rozwścieczenie: W bitwie, za każde 10% naszych straconych żołnierzy, efekt wściekłości zwiększa wszystkie obrażenia o 5,0% (z limitem kumulacji na poziomie 15,00%)

Dla Kogo: Skil trzeciego wyboru

Budowa armii
Umiejętność Budowy Armii 

Pasywne 

Atrybuty oddziału - podstawowe:
  1. Całkowite zdrowie: Maks. zdrowie oddziału +2,30%. 
  2. Wytrwałość: Maks. zdrowie armii +2,30% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 54,00%) 
  3. Sztab najazdu: Wielkość najazdu +50 000 podczas inicjowania go. Atrybuty strategiczne Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, limit ekspedycji dla towarzyszących mu oddziałów zostaje zwiększony o 5000%,
 
Atrybuty oddziału - maksymalne:
  1. Całkowite zdrowie: Maks. zdrowie oddziału +18%. 
  2. Wytrwałość: Maks. zdrowie armii +18% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 54,00%) 
  3. Sztab najazdu: Wielkość najazdu +410 000 podczas inicjowania go. Atrybuty strategiczne Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, limit ekspedycji dla towarzyszących mu oddziałów zostaje zwiększony o 5000%,

Dla kogo: Skil dla RL

Umiejętność strachu smoka
Strach Smoka
Atrybuty oddziału - podstawowe:
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +1,50%.
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). k 3.Umiejętności strachu smoka: Przed bitwą istnieje 5,00% szans na dezaktywację dwóch losowych umiejętności smoka wroga 

Atrybuty strategiczne: Gdy zostanie wystawiony smok z tą umiejętnością po ataku jego oddziałów, istnieje 1% szans, że zapobiegnie użyciu przez oddziały celu umiejętności przez 1 sekundy.  Efekt strachu nie kumuluje się. 

 
Atrybuty oddziału - maksymalne:
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +12%.
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +12% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). k 3.Umiejętności strachu smoka: Przed bitwą istnieje 50% szans na dezaktywację dwóch losowych umiejętności smoka wroga. 

Dla Kogo: Dla silnych kont podczas ataku i obrony. Drogi skil.

Obrażenia legionu - śmiertelna rana
Umiejętność Obrażeń Legionu

Pasywne Śmiertelna rana 

Atrybuty oddziału - podstawowe: 
  1. Całkowity atak: Atak oddziału +1,50%. 
  2. Atak: Atak armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 36,00%)
  3.  Śmiertelna rana: Liczba ofiar wroga: +0,50%. (Kumuluje się do maksymalnie 10% w najazdach. Liczba ofiar nie może przekroczyć 100%).

Atrybuty strategiczne Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, szansa na zadanie poważnych obrażeń celowi przez towarzyszące mu oddziały zostaje zwiększona o 0,5%.

 
Atrybuty oddziału - maksymalne: 
  1. Całkowity atak: Atak oddziału +12%. 
  2. Atak: Atak armii +12% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 36,00%)
  3.  Śmiertelna rana: Liczba ofiar wroga: +10%. (Kumuluje się do maksymalnie 10% w najazdach. Liczba ofiar nie może przekroczyć 100%).

 

Skile smoka wspierające synergię: Atak w słaby punkt

Wybieraj w kolejności:  Posiłki  /  Zmiana trasy  /  Rozwścieczenie  /  Budowa Armi (RL)  /  RozszarpanieSmocze Wsparcie  /   Strach  /  Powtórny Atak  /  Słaby Punkt  /  Mocne Natarcie  / pozostałe

Rozszarpanie
 
Statystyki maksymalne
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +12,00%. 
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +12,00% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). 
  3. Umiejętność: Rozszarpanie przez smoka: Po każdych 10 atakach w słaby punkt, aktywowanych przez sprzymierzone oddziały, istnieje 60,00% szansy na przyzwanie sprzymierzonego smoka, aby przeprowadził 1 atak Rozszarpania ze wsp. obrażeń 180,00% przeciwko aktualnemu ustawieniu celu (kumuluje się do 500,00% w najazdach). Aktywuje się maks. 10 razy.
Dla kogo

Dla graczy wykorzystujących synergię: Atak w słaby punkt

Smocze wsparcie
 
Umiejętność strachu smoka
Strach Smoka
Atrybuty oddziału:
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +1,50%.
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). k 3.Umiejętności strachu smoka: Przed bitwą istnieje 5,00% szans na dezaktywację dwóch losowych umiejętności smoka wroga 

Atrybuty strategiczne: Gdy zostanie wystawiony smok z tą umiejętnością po ataku jego oddziałów, istnieje 1% szans, że zapobiegnie użyciu przez oddziały celu umiejętności przez 1 sekundy.  Efekt strachu nie kumuluje się. 

Dla Kogo:

Dla silnych kont podczas ataku i obrony.

Wyłączenie dwóch skili np. Posiłki i Zmiana trasy - może mocno wpłynąć na wynik potyczki.

Powtórny atak
Powtórny Atak

Atrybuty oddziału

  1. Całkowity atak: Atak oddziału +1,50%.
  2. Atak armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 36,00%)
  3. Atak: Za każdym razem, gdy dowódca podczas bitwy korzysta z aktywnej umiejętności armii, istnieje 10,00% szans na aktywację następującego ataku smoka wobec celu dowódcy ze wsp. obrażeń wynoszącym 50,00%. (Kumulacja obrażeń następującego ataku podczas najazdów nie może wynosić więcej niż 500,00%).

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, a dowódcy oddziałów towarzyszących temu smoku używają umiejętności, jest 20% szans na wezwanie smoka do wykonania ataku smoka (wsp. obrażeń: 40).

Dla kogo

Dobry skil w zestawie synergii kobiet

Słaby punkt
Dla kogo

Dla graczy wykorzystujących synergię: Atak w słaby punkt

     
     

 

Synergia hybrydowa: Słaby punkt + kobiety

Wybieraj w kolejności: Posiłki  /  Zmiana trasy  /  Rozwścieczenie /  Budowa armii (dla RL)RozszarpanieSmocze wsparcie  /  Strach  /   Mocne Natarcie  /  Słaby punkt  / pozostałe ....

Rozszarpanie
 
Statystyki maksymalne
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +12,00%. 
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +12,00% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). 
  3. Umiejętność: Rozszarpanie przez smoka: Po każdych 10 atakach w słaby punkt, aktywowanych przez sprzymierzone oddziały, istnieje 60,00% szansy na przyzwanie sprzymierzonego smoka, aby przeprowadził 1 atak Rozszarpania ze wsp. obrażeń 180,00% przeciwko aktualnemu ustawieniu celu (kumuluje się do 500,00% w najazdach). Aktywuje się maks. 10 razy.
Dla kogo

Dla graczy wykorzystujących synergię: Atak w słaby punkt

Smocze wsparcie
 
Umiejętność strachu smoka
Strach Smoka
Atrybuty oddziału:
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +1,50%.
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). k 3.Umiejętności strachu smoka: Przed bitwą istnieje 5,00% szans na dezaktywację dwóch losowych umiejętności smoka wroga 

Atrybuty strategiczne: Gdy zostanie wystawiony smok z tą umiejętnością po ataku jego oddziałów, istnieje 1% szans, że zapobiegnie użyciu przez oddziały celu umiejętności przez 1 sekundy.  Efekt strachu nie kumuluje się. 

Dla Kogo:

Dla silnych kont podczas ataku i obrony.

Wyłączenie dwóch skili np. Posiłki i Zmiana trasy - może mocno wpłynąć na wynik potyczki.

Mocne natarcie
Mocne natarcie
Atrybuty oddziału:
  1. Całkowity atak: Atak oddziału +1,50%. 
  2. Atak:Atak armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 36,00%) 
  3. Mocne natarcie: Jeśli smok z umiejętnościami uczestniczy w bitwie, zwiększa on obrażenia zadawane przez aktywną umiejętność armii dowódcy o 2,00%. (Efekt kumulowany nie przekroczy 50,00% w czasie najazdu.) 

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, obrażenia od umiejętności zadawane przez towarzyszące mu oddziały zostają zwiększone o 0,5%.

Dla kogo

Dobry skil w zestawie synergii kobiet (wymagana Leila na 4* + kobiety w składzie, najlepiej wszystkie )

Słaby punkt
Dla kogo

Dla graczy wykorzystujących synergię: Atak w słaby punkt

Skile smoka wspierające synergię dowódczyń (Leila)

Wybieraj w kolejności:  Posiłki  /  Zmiana trasy  /  Rozwścieczenie  /  Budowa armii (dla RL)Powtórny atak  /  Smocze wsparcie  /  Strach  /   Mocne Natarcie  /   pozostałe ....

Powtórny atak
Powtórny Atak

Atrybuty oddziału

  1. Całkowity atak: Atak oddziału +1,50%.
  2. Atak armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 36,00%)
  3. Atak: Za każdym razem, gdy dowódca podczas bitwy korzysta z aktywnej umiejętności armii, istnieje 10,00% szans na aktywację następującego ataku smoka wobec celu dowódcy ze wsp. obrażeń wynoszącym 50,00%. (Kumulacja obrażeń następującego ataku podczas najazdów nie może wynosić więcej niż 500,00%).

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, a dowódcy oddziałów towarzyszących temu smoku używają umiejętności, jest 20% szans na wezwanie smoka do wykonania ataku smoka (wsp. obrażeń: 40).

Dla kogo

Dobry skil w zestawie synergii kobiet

Smocze wsparcie
 
Umiejętność strachu smoka
Strach Smoka
Atrybuty oddziału:
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +1,50%.
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). k 3.Umiejętności strachu smoka: Przed bitwą istnieje 5,00% szans na dezaktywację dwóch losowych umiejętności smoka wroga 

Atrybuty strategiczne: Gdy zostanie wystawiony smok z tą umiejętnością po ataku jego oddziałów, istnieje 1% szans, że zapobiegnie użyciu przez oddziały celu umiejętności przez 1 sekundy.  Efekt strachu nie kumuluje się. 

Dla Kogo:

Dla silnych kont podczas ataku i obrony.

Wyłączenie dwóch skili np. Posiłki i Zmiana trasy - może mocno wpłynąć na wynik potyczki.

Mocne natarcie
Mocne natarcie
Atrybuty oddziału:
  1. Całkowity atak: Atak oddziału +1,50%. 
  2. Atak:Atak armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 36,00%) 
  3. Mocne natarcie: Jeśli smok z umiejętnościami uczestniczy w bitwie, zwiększa on obrażenia zadawane przez aktywną umiejętność armii dowódcy o 2,00%. (Efekt kumulowany nie przekroczy 50,00% w czasie najazdu.) 

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, obrażenia od umiejętności zadawane przez towarzyszące mu oddziały zostają zwiększone o 0,5%.

Dla kogo

Dobry skil w zestawie synergii kobiet (wymagana Leila na 4* + kobiety w składzie, najlepiej wszystkie )

     
     

Skile smoka wspierające synergię: Krwawienie / Trafienia Krytyczne (Sinara)

Wybieraj w kolejności:  Posiłki  /  Zmiana trasy  /  Rozwścieczenie /  Budowa armii (dla RL) Płomień  /   Smocze wsparcie  /  Strach  /   Smocze krwawienie  /   pozostałe ....

Płomień
Płomień 
Atrybuty oddziału
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +1,50%. 
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). 
  3. Umiejętność smoka: „Płomień": Za każde 10 dodatkowych ataków, aktywowanych przez sprzymierzone oddziały, istnieje 20,00% szansy na przyzwanie smoka, aby przeprowadził 1 atak za pomocą Płomienia ze współczynnikiem obrażeń 50,00% (kumulacja maks. 500,00 % w najazdach) przeciwko aktualnemu ustawieniu celu. Aktywuje się maks. 10 razy. [Dodatkowy atak): Efekty ataku specjalnego umiejętności Przebudzenia Wojennej Duszy Sinary i Kravrasa. 

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, po każdym 5 zwykłym ataku wykonanym przez oddziały towarzyszące temu smoku jest 20% szans na wezwanie

Dla kogo

Skill działa tylko w przypadku posiadania Sinary na 4* (ona spamuje atakami więc ataków może być dużo) lub Kravrasa na 4* (on spamuje mniej niż Sinara)

Smocze wsparcie
 
Umiejętność strachu smoka
Strach Smoka
Atrybuty oddziału:
  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +1,50%.
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%). k 3.Umiejętności strachu smoka: Przed bitwą istnieje 5,00% szans na dezaktywację dwóch losowych umiejętności smoka wroga 

Atrybuty strategiczne: Gdy zostanie wystawiony smok z tą umiejętnością po ataku jego oddziałów, istnieje 1% szans, że zapobiegnie użyciu przez oddziały celu umiejętności przez 1 sekundy.  Efekt strachu nie kumuluje się. 

Dla Kogo:

Dla silnych kont podczas ataku i obrony.

Wyłączenie dwóch skili np. Posiłki i Zmiana trasy - może mocno wpłynąć na wynik potyczki... jednak istnieje tylko 5% szans na uruchomienie tego skila - tzn. uruchomi się raz na 20 potyczek !

Drogi skil i chyba lepiej wybrać taki, który będzie działał w każdej potyczce.

Smocze Krwawienie
Smocze Krwawienie

Atrybuty oddziału

  1. Redukcja całkowitego ataku wroga: Redukcja ataku wrogich oddziałów +1,50%.
  2. Tępe ostrze: Redukcja ataku wrogiej armii +1,50% w czasie najazdów i wysyłania posiłków. (Kumuluje się do 36,00%).
  3. Umiejętność smoczego Krwawienia: Obrażenia Krwawienia zadawane podczas bitwy przez sojuszników zostaną zwiększone o 1,00% (kumuluje się do 15,00% podczas najazdów).

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością zostanie wystawiony, każdy 5 atak wykonany przez oddziały ma 20% szans na wywołanie Krwawienia u wroga (wsp. obrażeń: 10 na 3 sek.

 

 

Pospolite skile - tanie - ale raczej nie warte wyboru

Premia do ataku włóczników
Premia do ataku włóczników
Atrybuty oddziału:
  1. Atak włócznika: Atak włóczników +2,50%. 
  2. Włócznicy atak: Atak włóczników +2,50% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 60,00%) 
  3. Wyssanie ataku wrogich włóczników: Zmniejsz atak wrogich włóczników o 1,00% i dodaj tę wartość wszystkim oddziałom włóczników zebranym do najazdu. (Można tak zredukować do 24,00% ataku) 

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, atak włóczników z jego oddziałów zostaje zwiększony o 4%.

Dla kogo

Pospolity skil - szkoda na niego tracić puzzle - chyba że mamy już wszystkie inne.

A przy okazji widać jakie "kwiatki" zdarząją się w GOT podczas tłumaczenia (Na zdjęciu w tytule jest "Premia do ataku włó...czników",
a poniżej "Premia do ataku piechurów "

Premia do ataku piechurów
Premia do Ataku Piechurów
Atrybuty oddziału
  1. Atak piechurów: Atak piechurów +2,50%. 
  2. Piechurzy atak: Atak piechurów +2,50% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 60,00%) 
  3. Wyssanie ataku wrogiej piechoty: Zmniejsz atak wrogich piechurów o 1,00% i dodaj tę wartość wszystkim oddziałom piechurów zebranym do najazdu. (Można tak zredukować do 24,00% ataku) 

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, atak piechoty z jego oddziałów zostaje zwiększony o 4%.

Dla kogo

Pospolity skil - szkoda na niego tracić puzzle - chyba że mamy już wszystkie inne.

Premia do ataku kawalerzystów
Premia do ataku kawalerzystów
 Atrybuty oddziału 
  1. Atak kawalerzysty: Atak kawalerzystów +2,50%, 
  2. Kawalerzyści - atak: Atak kawalerzystów +2,50% w czasie najazdów i wysyłania wsparcia. (Kumuluje się do 60,00%) 
  3. Wyssanie ataku wrogiej kawalerii: Zmniejsz atak wrogich kawalerzystów o 1,00% i dodaj tę wartość wszystkim oddziałom kawalerii zebranym do najazdu. (Można tak zredukować do 24,00% ataku) 

Atrybuty strategiczne: Gdy smok z tą umiejętnością został wystawiony, atak kawalerii z jego oddziałów zostaje zwiększony o 4%.

Dla kogo

Pospolity skil - szkoda na niego tracić puzzle - chyba że mamy już wszystkie inne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze obsługiwane przez CComment