Po ostatniej aktualizacji zostało rozbudowane wydarzenie "Wspomnienie Czar-drzewa". Podczas uaktualnienia dodano 4-ty poziom - trudność: "Koszmarna". Aby odblokować ten poziom trzeba wcześniej zrealizować misje 3-9. Jeśli nie chcesz tracić czasu i zaoszczędzić "czerwone serduszka" wszystkie wyzwania na poziomie trudności: 1, 2, 3 - realizujesz do etapu: .... - 9. Nie musisz kończyć danego etapu do końca, aby przejść dalej.

WAŻNE - jeśli widzisz że przegrywasz i dany skład nie daje rady i przerwiesz rozgrywkę przed jej zakończeniem - to dowódcy którzy zginęli wrócą do żywych!

Po odblokowaniu etapu "koszmarnego" , w nowym zadaniu:
  • W pierwszym kroku wybiera się 10 dowódców, którzy mogą brać udział w dalszej części. WAŻNE - dowódca, który zginie w trakcie pojedynku nie "odnowi się" nawet jak zakończymy dany etap zwycięsko. Po lewej stronie informacja o dodatkowym "błogosławieństwie" - które zapewnia dowódca określonego rodzaju. Nie wiem czy jak jest oznaczenie np. Włócznik dowódca*1 - to oznacza, że musi być dokładnie dowódca z 1* przebudzenia, czy dowódca z 1 lub więcej gwiazdką przebudzenia.  

  • W drugim kroku - standardowo wysyłamy na pojedynek 6 dowódców spośród tych wybranych wcześniej. Powtórzę - dowódca, który przegra nie będzie mógł walczyć w kolejnych potyczkach. Po lewej stronie w panelu mamy informację o aktualnej "efektywności" naszego ustawienia - z podziałem na atak i obronę. Dowódca. który nie poległ na danym etapie, może być wykorzystany w każdym kolejnym.

  • Po odblokowaniu określonego poziomu (np. mi udało się odblokować poziom 2 ale wybierałem dowódców trochę na chybił-trafił - ale mój dzielny alt - który przeczytał ten poradnik odblokował poziom 4) - można z "automatu" wykonywać próby na danym poziomie - do wyczerpania "czerwonych serduszek"
  • Jeśli zginą wszyscy Twoi dowódcy - tracisz możliwość wykonywania kolejnych prób.
  • Za zwycięstwa na etapie koszmarnym otrzymujemy "purpurowe" monety - za które można robić zakupy w sklepie
    • za zwycięstwo w I etapie - 100 monet
    • za zwycięstwo w II etapie - 110 monet
    • za zwycięstwo w III etapie - 120 monet itd... Po odblokowaniu etapu, można wykonać wielokrotne ataki automatyczne, aż do wyczerpania "czerwonych serduszek"

Nagrody, które można kupić w sklepie: diamenty i fragmenty broni O'Biehna.

 

Pierwsze propozycje składu:

 

 

Komentarze obsługiwane przez CComment