Zmiany w rozgrywce AoW
Wraz z nową aktualizacją z dnia 1 kwietnia 2025 roku wprowadzono sporo zmian w trybie rozgrywki AoW. Wszystkie zmiany będą lepiej widoczne i zrozumiałe po rozpoczęciu rozgrywki, wtedy będzie można je przetestować na realnym polu walki. Na teraz - opis wprowadzonych zmian udostępniony przez autorów gry.
Wśród zmian są takie perełki - każdy dostanie swoje T5
Jeśli na polu bitwy są gracze, którzy odblokowali Starożytne wojska, dla Lordów, którzy nie odblokowali Starożytnych wojsk, wśród 10M żołnierzy zapewnionych przez system, będzie dostępnych 3M Starożytnych wojsk do użycia w bitwach Wojny totalnej.
Ulepszono zasady Wojny Totalnej. Ulepszenia te obejmują:
- zmiany w systemie dobierania graczy,
- nowe regionalne wzmocnienia i osłabienia,
- nowe budynki,
- ulepszenia rydwanów do najazdów,
- ulepszenia systemu rozmieszczania oddziałów i leczenia, a także nowe rodzaje monet i system osiągnięć.
Szczegółowe informacje można znaleźć w opisach zasad w grze. Wśród tych ulepszeń, ulepszenia dobierania graczy wejdą w życie natychmiast po tej aktualizacji, podczas gdy inne będą dostępne w nadchodzącym sezonie.
Aby uwzględnić nadchodzące ulepszenia nowych funkcji Wojny Totalnej, rozpoczęcie wydarzenia zostanie przełożone o 2 dni.
O czym powinieneś wiedzieć wchodząc na mapę AoW
-
- Każda Frakcja ma początkowy potencjalny obszar wpływu. W ramach swoich odpowiednich obszarów wpływu, wojska Frakcji mogą otrzymywać Premie Atrybutów.
- Efekty premii w obszarze wpływu różnią się w zależności od bliskości początkowych miast każdej Frakcji. Im bliższa odległość, tym silniejsze Efekty premii uzyskane, i odwrotnie.
- Wojska wchodzące w obszar wpływu innych Frakcji otrzymają kary Atrybutów. Im głębiej wnikają w początkowe miasta innych Frakcji, tym silniejsze kary ponoszą.
- Na polu bitwy możesz Zobaczyć Efekty premii i kar różnych obszarów poprzez panel siatki po prawej stronie.
|
Komentarze obsługiwane przez CComment